Ny bloggwidgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)

2011-03-01 @ 22:41:55
Hejsan alla folk! Jag har nu gjort en ny blogg men kommer även använda min andra blogg som då är mer ''personlig''. Den personliga bloggen är väldigt privat och handlar mestadels om mitt liv. Mer om det tänker jag inte skriva förutom att om ni vill ha tillgång till den får ni skriva på mail: - [email protected]. OBS: - Bara för att du ber om den betyder det inte att du får den!! Ni hittar min blogg genom att klicka HÄR!

Den här bloggen då kommer handla om min vardag.. Alltså inte personliga saker utan bara skoj och stoj. Positiva saker så att säga.. Jag hoppas ni blir inspirerade och får ha kul genom denna bloggen och följer den tillslut.. Just nu kommer det ju inte finnas så mycket inlägg. - Med tanke på att den är ny.. Men jag ska göra så gott jag kan för att fylla era krav! (: Ni får ha det så bra med vänliga hälsningar Nathalie!! (:

Kommentarer

Postat av: Anonym

tummen upp!

2011-03-02 @ 08:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback