Städat, flyttat möbler, grillat, umgåtts & nu har man - !?!?!?BORING!?!?!?widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)

2011-04-17 @ 01:42:16
Hejsan folket, ett litet tag sen jag skrev nu känner jag, men det ska vi allt ta och få stopp på just nu i detta ögonblicket, HAHA vilken noob jag är.. Sorry för min dåliga humor men jag sitter vid min dator och har fett tråkigt... Har städat hela dagen, flyttat på soffa/säng och sån shit.. Sen har man kopplat av och grillat lite med =) Maten var god faktiskt! Dock var jag inte hungrig när jag ens börja äta kände inte för det men varför inte, slutade dock med att min mage exploderade sen, inte så explodera, men fick världens värkar i magen... Dock har jag det alltid ändå nu för tiden :/ men men, nog om det.. Så har man tagit över pappas klädförråd, han får skylla sig själv att han lät mig stojja där inne, så nu ligger bara mina kläder där haha får knappt plats och har så mycket mer som skulle vilja komma in dit xD HAHA eller jo plats får det, men jag har inga mer galljar eller hur dem nu stavas... Aja det var väl det. Ni får ha det så bra (Y)

(Maten till köttet)

->

(HAHA, min tallrik, var gott men min mage fick skit värkar)

(Pappa och hans tjej Johanna som sitter och skrattar och äter)

(Niklas min bror då som satt bredvid mig, var inte så pigg på bild)

(Efterätten som faktiskt var ganska god, den funkade iaf, är inte fan av varma bananer men såsen gjorde den susen!)

(Den söta såsen)

Städade mitt rum, tog ut soffan och flytta sängen, resultatet blev så här, väldigt tomt och inte 100% fixat men det är på (G) iaf!


Väldigt tom hörna som har ett litet bord så länge, ska eventuellt imorn köpa ett data bord och så!

(Klädförrådet) - Som jag nu snott från pappa xD

Synd att jag inte hade före och efter bilder för innan här, det gick inte att gå in xD

BUHU, jag behöver en aning mycket mer gallgar lr hur det nu stavas -.-


Vi skulle egentligen ätit utomhus men det var kallt och var för mycket folk, så jag pappa, johanna och niklas fick sitta i lägenheten medans matte,giz, giz bror och hans tjej satt antingen hos dem eller precis utanför dem! =)


Och Grattis igen Johanna för att du fyllt år" Hoppas du gillade rosorna! (: Nu ska jag inte störa mer folket så ni får ha det så bra så ska jag leta efter någon film att se innan jag lägger mig. Sov så gott! (:

Kommentarer

Postat av: Switi

varm banan var det ja... o såsen gjorde susen.. De är bra de (Y) :)

2011-04-17 @ 01:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback