Min mer personliga bloggwidgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)

2011-03-08 @ 14:52:11
Tja.. Ibland får jag faktiskt reklama min mer personliga blogg. Och den mer bloggen jag använder mest då.. Har nyss skrivit ett inlägg om vad som hänt igår och idag. och Vad som kommer hända framöver.. Ang lite mer privata grejer.. Men ändå en positivt grej.. Att det kommer bli bättre nu.. Mer kan jag inte skriva så det inte blir för privat här.. Men vill ni ha tillgång till den?? - Ja då mailar ni mig på [email protected] och skriver att ni vill ha den.. Sen får vi se vilka som får den.. Klicka HÄR för att komma till det inlägget jag skrev om här. OBS - Ni kommer bara in om ni har användarnamnet samt lösenordet! Ja.. Ha det så bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback