Johanna Maria (Anvell) Lönnwidgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)

2011-03-17 @ 16:40:29

Du är den bästa lillasystern jag någonsin hade kunnat få! Du ställer alltid upp i nöd och lust, du lyssnar på mig när jag har något att säga. Du Bryr dig om mig och du är den enda som förstår mig till 100% Du respekterar mig och uppskattar mig faktiskt! Vi är så himla nära varanda så det är inte sant, jag tror inte att någon annan är så här nära sin syster. Jag skulle aldrig skämmas att umgås med dig, du är alltid välkommen att besöka mig i Göteborg och du är alltid välkommen att umgås med mig och mina kompisar! Du är så underbar gumman så det går inte att förklara i ord! Jag saknar dig sjukt mycket det ska du bara veta! Du är den bästa i mitt liv. Jag har varit som en liten ''extra'' mamma för dig i nöd och lust. Hjälpt dig med råd och så vidare! Och du har gjort samma sak för mig när jag har behövt hjälp! Du vet hur du ska trösta mig och du ser direkt på mig när jag är ledsen.. Även om jag så skrattar och ler ser du ändå igenom det! Du känner mig så bra så du vet hur du ska tolka mig och behandla mig! Samma sak med dig gumman.. Jag läser av dig och dina små strån och jag är glad att jag har fått lära känna dig så bra gumman! Du är den bästa älsklings gumman! Du är nathas number 1 de vet du och du vet att jag alltid kommer att älska dig!
Kramar, din Nathalie Helena (Anvell) Lönn! <3

OBS. nej jag heter egentligen enligt papprerna nathalie helena lönn och min syster heter enligt papprerna johanna maria lönn! Anvell heter vår mamma i efternamn drf står det med! Älskar dig som sagt gumman! Jag kommer alltid att finnas vid din sida 24/7! <3 <3

Kommentarer

Postat av: Johanna

Naw gumman!<33 , du tog mina ord genom den txten JAG ÄLSKAR DIG!!<3333

2011-03-17 @ 17:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback