Inte hänt så mycket idag, föutom MYCKET sömn.. Haha!widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)

2011-03-05 @ 00:46:16
Hejsan folket! Inatt/idag var jag så dum som dygnade och skit så det fick jag ju betalt för förut då jag somnade och vaknade klockan 22.00 på ett ungefär.. IDAG!.. Jobbig känsla och så men men, det får jag helt enkelt ta. Har ju sömn tabl jag snart då ska ta för att kunna sova idag natt så jag inte dygnar så sätt... HAHA! Klockan får skit segt och ja allt går allmänt segt. Så idag har det inte hänt så mycket förutom att jag har varit och hämtat ut mina p-piller samt mina sömn tabl (Theralen).. Dem är fan shock rosa och det är fan sjukt gulligt.. Haha, min ena broder tyckte det såg ut som knark! HAHA! Lite funny faktiskt... HAHA! Aja, nu har jag iaf skrivit lite men ni får ha det så bra folket! (Y) Massa pussar och krama Nathalie! :D

Kommentarer

Postat av: Emelie B

<3

2011-03-05 @ 16:09:08
URL: http://imbjorke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback