helgen som var..widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)

2011-03-22 @ 00:29:18
I lördags var jag, Johanna och pappa på bio och kollade på ''Big mommas, spdan far, sådan son'' och den var grymt bra faktiskt! Man garvade ett ex antal gånger. Så jag rekommenderar er som ej sätt den, se den på bio den var grymt värld för pengarna!. Sen då på söndagen åkte jag, Johanna, pappa, och Niklas och badade i kungsbacka badet som ligger i hallands län för er som inte visste. Det var skojjigt faktiskt! Dock var det härligast att bara ligga i bastun och typ sova x) HAHA! Ja sen hände det inte så mycket mer, förutom att jag och pappa kollade på ''super månen'', det var faktiskt häftigt med tanke på att den är större än den någonsin vart! (:

Innan bion käkade vi på mc :) jag, pappa och Johanna då alltså. hade lite kul där inne, ja ni skulle egentligen se videon på mig som johanna spela in.. HAHA!

Sen då efter bion så hittade man den här coola kycklingen (GARV). haha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback