Emelie och Conniewidgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)

2011-03-12 @ 01:41:53
Ja idag är man med Emelie och Connie. Började med att vi träffades i stan och ja, tog en fika, emelie tog någon bakelse medans jag och connie tog en smothie och då tog hon också en typ kaka. Smothien var la ganska god men man tröttnade ganska fort så det slutade med att Emelie fick resten av min.. Sen kollade vi på kläder och hade lite kul med barnkläder xD. Ja sen tog vi bussen till Göta efter att vi hade hämtat lite grejer hemma hos mig och ja. Tog det lugnt och ja, sen har det inte hänt så mycket utan mer tjötat O.S.V. Så nu sitter man vid datorn och skriver här xD vet inte riktigt mer vad jag ska skriva men vi hade kul iaf :D Ni får ha det så bra och kolla på bilderna här nedanför :D






Kommentarer

Postat av: Emelie B

hahaha, vad fin jag blev på dina bilder XD gillar kakfläcken Connie har mellan framtänderna!

2011-03-12 @ 02:16:26
URL: http://imbjorke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback