1 - Tio fakta om mig självwidgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)

2011-03-22 @ 00:17:06

1. jag älskar mina vänner och familj.

2. jag sover ALLTID med sockar, för jag fryser så lätt om fötterna när jag ska sova.

3. jag är sjukt nogrann med att ha samma sockar på mig!

4. just nu försöker jag göra allt för att få tillbaka hoppet om livet...

5. Jag tycker bara negativa saker om mig själv..

6. jag HATAR folk som ljuger och folk som inte håller det dem lovar/lovat!

7. det jag önskar mest i mitt liv, är att få vara lycklig.

8. jag saknar min katt Oliver och min kanin Ninni (Långöra)

9. det jag hatar mest är mörkret

10. Jag är kass på att skriva fakta om mig själv så bli inte sura xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback