Tagit en promenix med min bror Mattias!widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)

2011-04-22 @ 17:32:17
Och det var härligt faktiskt, väldigt varmt och skönt! Var först tänkt att vi skulle bara gå och handla cigg,cola,mjölk mm på lill ica men slutade med att vi sen påvägen hem gick till djupedalsäng och satte oss och lekte lite på fågelgungan(kompisgungan) vilket var mysigt.. Ångrade dock att jag ahde på mig min vita sommarjacka för det blev för varmt.. och det var för varmt att ha jeans på sig med, skulle egentligen gått med linne och shorts men det visste man ju inte då! haha.. men det blev bra ändå, slutade med att jackan hängdes dinglade på min rumpa hahah! Ja, då satte vi oss sen och drack energi dricka samt rökte och ja hade allmänt kul! ja det var väl det enda jag ville säga.. Är kattvakt nu förresten! (: Vet inte om jag sagt det eller om jag bara sagt det på min fb.. haha men men! Ni får ha det så bra! (:

Mohaha.. Jag fick pengar bara sådär av matte patte! :D Haha ne, tyvärr fick jag aldrig dem :( haha!
Ursäkta för hur jag ser ut är osminkad, palla sminka sig när det är varmt ute och man ändå bara ska gå en liten bit liksom! (:


Passade på att ta lite kort på Matte när vi var ute i det sköna vädret! (:


-->


Den såkallade fågelgungan som matte slappade i sen :D


Ja det fina vädret syns kanske inte så mycket, men jag tror ni flesta här har varit ute idag när det vart gött väder så! (: det var iaf skit gött väder i Göteborg så! :D

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback