Köpt eu moped - Jinlun Demoto-07widgets/installing-widgets/why-cant-i-see-my-widget/">More info)

2011-04-21 @ 20:31:45
Hejsan folket! Nu i dagarna har man haft ganska fullt upp, förutom på nätterna! Haha, igår/idag var johanna hos mig och höll mig sällskap och vi hade ganska kul med kondomer.. haha, johanna blev så sexig med kondomen! ni skulle bara sett men hade jag lagt ut bild här hade hon mördat mig och lagt ut cp bilder på mig på fb så nej jag skippar nog det. Idag iaf var jag och pappa och kollade på en ''Jinlun Demoto-07'' och ja, vi köpte den! (: Ska hämta den på söndag någon gång! (: Ja det var väl bara det jag ville få sagt. Ni får ha det så bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback